Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorBeran, Jakub
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:09Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149704
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší typologii fanoušků fotbalového klubu. V rámci teoretické části byla popsána problematika typologie spotřebitele a fotbalového prostředí. Teoretická část se dále týkala klubu samotného. Cílem bylo definovat jejich návštěvnické návyky a preference. Za tímto účelem byl vytvořen online dotazník, na který odpovědělo celkem 411 respondentů. Stanoveným podmínkám pro další analýzu pak vyhovělo 276 z nich. Ze získaných dat lze tvrdit, že typologickým profilem fanouška jsou muži a ženy ve věku 18 až 47 let s bydlištěm v Opavě nebo jejím blízkém okolí. Fanoušek dále není držitelem permanentní vstupenky a navštíví 3-4 domácí utkání v průběhu poloviny ligové sezony, kde převážně konzumuje jídlo a pití.cs
dc.description.abstractThis thesis addresses the typology of football club fans. Within the theoretical part, the issues of consumer typology and the football environment were described. The theoretical part also covered the club itself. The aim was to define their attendance habits and preferences. For this purpose, an online survey was created and answered by a total of 411 respondents. The conditions set for further analysis were then met by 276 of them. From the data obtained, it can be argued that the typological profile of a fan is men and women aged 18 to 47 years residing in Opava or its vicinity. Furthermore, the fan is not a season ticket holder and attends 3-4 home games during the middle of the league season, where they mostly consume food and drink.en
dc.format.extent2809920 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTypologiecs
dc.subjectfanoušekcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectTypologyen
dc.subjectfanen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectfootballen
dc.subjectresearchen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleNávrh typologie fanoušků fotbalového klubucs
dc.title.alternativeDesign of a Typology of Football Club Fansen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePruchnická, Leona
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBER0222_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam