Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorKopecká, Alice
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:09Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149706
dc.description.abstractPostoje potenciálních zájemců o studium ovlivňují jejich rozhodnutí ohledně konkrétního studia na vysoké škole. Tato diplomová práce se blíže zaměřuje na postoje potenciálních zájemců o studium na technické univerzitě. Cílem bylo zjistit, jaké postoje zaujímají vůči různým potřebám. V souvislosti s tím také odkud si potenciální zájemci zjišťují informace, tedy kde může být vhodné je oslovit. V teoretické části bylo nejprve zmapováno spotřebitelské chování se zaměřením na cílovou skupinu. Poté byla charakterizována Fakulta materiálově technologická Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, kdy určitá část byla věnovaná také jejich marketingové komunikaci a marketingovým analýzám. V praktické části byly analyzovány data z dotazníku a byly vyhodnoceny hypotézy a výzkumné otázky. Na základě toho byly stanoveny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractAttitudes of potential applicants to study influence their decisions regarding studying at university. The diploma thesis focuses more closely on the attitudes of potential applicants to study at the technical university. The purpose was to find out which attitudes are take towards different needs. And in connection with that, where do they find information from – where would it be appropriate to contact them. The theoretical part was about consumer behavior with a focus on the target group. After that the Faculty of Materials Science and Technology of the Vysoká škola báňská – Technical University Ostrava was characterized. Certain part of it was about marketing communication and analyses. In the practical part, data from the questionnaire were analyzed. The hypotheses and the research questions were evaluated. Based on that, suggestions and recommendations were established.en
dc.format.extent2521315 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpostoje: potenciální zájemci o studiumcs
dc.subjecttechnická univerzitacs
dc.subjectvysoká školacs
dc.subjectFakulta materiálově-technologickács
dc.subjectpotřebycs
dc.subjectočekávánícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectattitudesen
dc.subjectpotential applicatns to studyen
dc.subjecttechnical universityen
dc.subjectuniversityen
dc.subjectFaculty of Materials Science and Technologyen
dc.subjectneedsen
dc.subjectexpectationsen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketingen
dc.titleIdentifikace postojů potenciálních zájemců o studium na technické univerzitěcs
dc.title.alternativeIdentification of Potential Applicants Attitudes to Study at the Technical Universityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDrobíková, Klára
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOP0228_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam