Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorŽatka, Jan
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:09Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149707
dc.description.abstractJaké téma diplomové práce si autor vybral analýzu preferencí zákazníků na online trhu se zdravotnickými pomůckami. Cílem práce bylo analyzovat spotřebitelské chování zákazníků e-shopů se zdravotnickými pomůckami. Bylo zjišťováno, jací zákazníci (z demografického hlediska) nakupují kompenzační pomůcky, jak tyto segmenty zaujmout a jaká kritéria tito zákazníci preferují při výběru konkrétního e-shopu. Pro získání dat k výzkumu byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně online dotazníkové šetření – metoda CAWI. Dotazování probíhalo přes webové stránky vyplnto.cz, kde byl vytvořen jedinečný odkaz, který byl dále vložen na webové stránky zdravotnipotreby.com a do dvou facebookových skupin. Celkem bylo vyplněno 114 dotazníků. Po zpracování dat bylo zjištěno, že kompenzační pomůcky nakupují nejen lidé s invaliditou (43 %), ale také zdraví lidé (57 %). Lidé s invaliditou nakupují kompenzační pomůcky především pro sebe, kdežto zdraví lidé nakupují pro své rodiče. Dále bylo zjištěno, že se k nákupům nejvíce využívá mobilní telefon (47 %). Nejčastěji respondenti nakupují kompenzační pomůcky na WC a do koupelny a 56 % všech nákupů je realizováno večer, tedy od 17-21:59 hodin. Nejpreferovanější způsob dopravy je PPL. Co se týče kritérií hodnocení při výběru e-shopu, nejlépe dopadlo tvrzení, že při výběru e-shopu respondenti hodnotí recenze e-shopu, dále jsou pro ně důležitá videa a fotografie produktů a také dbají na odbornost e-shopu.cs
dc.description.abstractThe author chose the analysis of customer preferences on the online medical devices market as the subject of his thesis. The aim of the work was to analyze the consumer behavior of customers of e-shops with medical devices. It was investigated which customers (from a demographic point of view) buy compensation aids, how to attract these segments and what criteria these customers prefer when choosing a specific e-shop. Quantitative research was used to obtain data for the research, specifically an online questionnaire survey - the CAWI method. The survey took place via the website vyplnto.cz, where a unique link was created, which was then inserted on the website zdravotnipotreby.com and in two Facebook groups. A total of 114 questionnaires were filled out. After processing the data, it was found that compensatory aids are purchased not only by people with disabilities (43%), but also by healthy people (57%). People with disabilities buy compensatory aids primarily for themselves, whereas healthy people buy for their parents. Furthermore, it was found that the mobile phone is most often used for shopping (47%). Respondents most often buy compensatory aids for the toilet and bathroom, and 56% of all purchases are made in the evening, i.e. from 5-9:59 p.m. The most preferred mode of transport is PPL. Regarding the evaluation criteria when choosing an e-shop, the best result was the statement that when choosing an e-shop, respondents evaluate e-shop reviews, videos and photos of products are also important to them, and they also pay attention to the expertise of the e-shop.en
dc.format.extent1729410 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkompenzační pomůckycs
dc.subjectzdravotnické prostředkycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectonlinecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpreference spotřebitelůcs
dc.subjectcompensatory aidsen
dc.subjectmedical devicesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectonlineen
dc.subjecteshopen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.titleAnalýza preferencí zákazníků na online trhu se zdravotnickými pomůckamics
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Preferences on the Online Market for Medical Devicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAT0081_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam