Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorVáclavíková, Julie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:10Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149711
dc.description.abstractTématem diplomové práce je návrh inovace marketingu vybraného e-shopu. Cílem této práce bylo zhodnotit současné marketingové aktivity e-shopu a navrhnout vhodné marketingové inovace, které povedou k lepším prodejním výsledkům. Teoretická část se věnuje inovativnímu marketingu se zaměřením na zdroje inovaci, internetový marketing, optimalizaci e-shopu a Google Analytics. Následně je provedena charakteristika vybraného e-shopu, která se věnuje zákazníků, konkurenci a aktuálním trendům v marketingu. Výzkum byl realizován ze získaných dat z Google Analytics. Z těchto dat byla provedena analýza a vytvořeny návrhy a doporučení pro vybraný e-shop. Z výsledků vyplývá, že by měli provozovatelé e-shopu pokračovat v současných marketingových aktivitách minimálně ve stejné míře jako doposud. Návrhy se týkaly content marketingu, konkrétně zvýšení aktivity na sociálních sítích a podpory prodeje ve formě pravidelných newsletterů a akcí.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is the proposal of marketing innovation of a selected e-shop. The aim of this thesis was to evaluate the current marketing activities of the e-shop and to propose suitable marketing innovations that will lead to better sales results. The theoretical part is devoted to innovative marketing with a focus on sources of innovation, internet marketing, e-shop optimization and Google Analytics. Subsequently, a characterization of the selected e-shop is made, focusing on customers, competitors and current trends in marketing. The research was conducted from the data obtained from Google Analytics. From this data, analysis was done and suggestions and recommendations were made for the selected e-shop. The results show that e-shop operators should continue with their current marketing activities at least to the same extent as before. Suggestions were related to content marketing, specifically increased activity on social media and sales promotion in the form of regular newsletters.en
dc.format.extent2546082 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonline nakupovánícs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectGoogle analyticscs
dc.subjecte-shopen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectonline shoppingen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.titleNávrh inovace marketingu vybraného e-shopucs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Innovation of Selected E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAC0208_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record