Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorCharvát, David
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:12Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149719
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitele a jeho chování na trhu e-sportu. Cílem této práce je porozumět spotřebitelskému chování a preferencím v oblasti e-sportu a úspěšně identifikovat faktory, které ovlivňují jejich rozhodování. K tomuto účelu byla použita metoda online dotazování skrze Google Forms. Získaná data byla následně analyzována v programu Microsoft Excel. Součástí práce je také vyhodnocování hypotéz, které souvisí se spotřebitelským chováním a návrhy a doporučení pro různé subjekty na trhu. Výsledky této práce mohou být užitečné pro marketingové účely a pro zlepšení zážitku spotřebitelů v e-sportu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the analysis of the consumer and his behaviour in the e-sports market. The aim of this thesis is to understand consumer behaviour and preferences in e-sports and successfully identify the factors that influence their decision making. For this purpose, an online survey method through Google Forms was used. The data collected was then analyzed using Microsoft Excel. The work also includes the evaluation of hypotheses related to consumer behavior and suggestions and recommendations for various market participants. The results of this work can be useful for marketing purposes and to improve the consumer experience in e-sports.en
dc.format.extent1089409 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectesportcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectesportsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectbachelor thesisen
dc.titleAnalýza spotřebitele a jeho chování na trhu e-sportucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Consumers and Their Behaviour in the E-sports Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFicelová, Vendula
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHA0179_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam