Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorSikorová, Vladimíra
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:15Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149728
dc.description.abstractBakalářská práce řeší problematiku marketingové komunikace vybrané společnosti s konkrétním zaměřením na mobilní aplikaci. V teoretické části jsou rozebrány teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristika vybrané společnosti včetně analýzy mikroprostředí, mezoprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. V další části je popsaná metodika shromažďování dat a následně je provedená analýza celého výzkumu. V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication of selected company with a specific focus on mobile application. The theoretical starting points of marketing communication and the characteristics of the selected company ncluding the analysis of the micro-environment, meso-environment, macro-environment and SWOT analysis are analyzed in the first theoretical part. In the next part, the data collection methodology is described, followed by an analysis of the entire research. The last part contains suggestions and recommendations for improving the company's marketing communication.en
dc.format.extent2402545 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmobile applicationen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFicelová, Vendula
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIK0178_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam