Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorBuchwaldová, Nikola
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:19Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149748
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti InSPORTline. Cílem práce je zhodnotit komunikační mix společnosti a zjistit komunikační prvky, kterých si spotřebitelé nejvíce všímají. K tomuto bylo využito interních dat a dotazníkového šetření, aby bylo možné získat co nejpřesnější informace o komunikačních aktivitách společnosti InSPORTline. Zjištěné slabiny a příležitosti slouží jako podklad pro doporučení ke zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with an analysis of the communication mix of the company InSPORTline. The aim of the thesis is to evaluate the communication mix of the company and to identify the communication elements that consumers pay the most attention to. Internal data and a questionnaire survey were used to obtain the most accurate information about the communication activities of InSPORTline. The identified weaknesses and opportunities serve as a basis for recommendations to improve the marketing communication.en
dc.format.extent3067784 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectfitness obchodycs
dc.subjectInSPORTlinecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingové kampaněcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectfitness storesen
dc.subjectInSPORTlineen
dc.subjectmarketing campaignsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectsporten
dc.titleAnalýza komunikačního mixu vybrané společnostics
dc.title.alternativeThe Analysis of the Communication Mix of a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBUC0092_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam