Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorDvořáková, Dominika
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:23Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149771
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá etickou regulací reklamy v České republice a Velké Británii, přičemž se primárně zaměřuje na oblast věnovanou dětem. Cílem práce je na základě komparace nalézt rozdíly zmíněné regulace v uvedených zemích. Teoretická část je zaměřena na vymezení dvou hlavních pojmů, kterými jsou reklama a dítě. Dále se zabývá jednotlivými reklamními médii, schopností dětí porozumět reklamnímu sdělení a vlivem reklamy na tyto jedince. Stěžejní část je věnována právní a etické regulaci reklamy v České republice a Velké Británii. Praktická část je založena na srovnání etické regulace reklamy ve vztahu k dětem v daných zemích, na jehož základě jsou nalezeny rozdíly. V závěru je provedeno zhodnocení a jsou navržena doporučení na případné změny.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the ethical regulation of advertising in the Czech Republic and Great Britain, with a primary focus on the area of children. The aim of the thesis is to compare the differences in the regulation in the mentioned countries. The theoretical part focuses on the definition of two main concepts, which are advertising and the child. It also deals with the different advertising media, the ability of children to understand advertising messages, and the impact of advertising on these individuals. The main part is devoted to the legal and ethical regulation of advertising in the Czech Republic and the Great Britain. The practical part is based on a comparison of the ethical regulation of advertising in relation to children in the given countries, based on which differences are found. In conclusion, an evaluation is made and recommendations for possible changes are proposed.en
dc.format.extent626277 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectdětics
dc.subjectetická regulacecs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectVelká Britániecs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectchildrenen
dc.subjectethical regulationen
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectGreat Britainen
dc.titleEtická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Britániics
dc.title.alternativeEthical Regulation of Advertising Focused on Children in the Czech Republic and Great Britain.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDudková, Michaela
dc.date.accepted2023-06-09
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDVO0220_EKF_B0413A050012_S04_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam