Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorFlok, Adam
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:28Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149798
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace vybraného sportovního klubu. Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci hokejového klubu HK Nový Jičín a následně na základě zjištěných informací vypracovat návrhy a doporučení, které by přispěly ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Na počátku práce jsou vymezeny základní teoretická východiska týkající se marketingové komunikace a její aplikace ve sportovním prostředí. V práci je nadále zahrnuta charakteristika vybraného sportovního klubu. Dále jsou v práci detailně analyzovány současné marketingové nástroje klubu. Za pomocí vhodně vybraných metod sběru dat pro výzkumné šetření, kterými jsou dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor, jsou následně prezentovány konkrétní návrhy a podněty ke zlepšení, které by mohly v budoucnu vést k větší spokojenosti fanoušků a zlepšení jak marketingové komunikace, tak celkové image vybraného hokejového klubu.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the marketing communication of the selected sport club. The aim of this thesis is to analyse the marketing communication of the ice hockey club HK Nový Jičín and subsequently develop proposals and recommendations that would contribute to the improvement of the marketing communication of the club. Initially, there are specified basic theoretical foundations concerning marketing communication and its application in the sports environment. The thesis also includes a characteristic of the selected sports club. Furthermore, the current marketing tools of the club are analysed in detail. Using appropriately chosen methods for research, such as questionnaire survey and in-depth interview, specific proposals and suggestions for improvement are presented, which could lead to greater satisfaction of fans and improvement of both marketing communication and the overall image of the selected hockey club in the future.en
dc.format.extent3615407 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjecthloubkový rozhovorcs
dc.subjecthokejový klubcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectsporten
dc.subjectsports cluben
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectin-depth interview, hockey cluben
dc.titleNávrh marketingové komunikace sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Proposal of the Sport Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSolanská, Klára
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFLO0033_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam