dc.contributor.advisor | Papalová, Marcela | |
dc.contributor.author | Samek, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:42:31Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:42:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/149816 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je seznámit veřejnost s možnostmi monetizace videoher. V rámci teoretické části jsou vymezeny vybrané pojmy a metody, zejména strategický management, strategická analýza, PEST analýza, dotazník a dotazníkové šetření a také je zde vymezeno rozdělení videoher s jejich stručným popisem a možnosti monetizace. Práce také poukáže na problematiku šedého trhu a pirátství. V praktické části práce je cílem zanalyzovat oborové prostředí videoherního trhu v České republice, tedy jaká je poptávka po pracovnících v tomto oboru, zjištění možných budoucích trendů a definovat zákazníka pomocí dotazníku. K naplnění vybraných cílů byla využita PEST analýza. Výsledkem práce byla identifikace struktury pracovníků ve videoherním prostředí, zjištění potencionálních zákazníků a jejich preference a zanalyzování možných budoucích trendů, které mohou ovlivnit videoherní trh. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis is to introduce the public to the possibilities of monetizing video games. The theoretical part defines selected concepts and methods, in particular strategic management, strategic analysis, PEST analysis, questionnaire and survey and also defines the division of video games with their brief description and monetization options. The thesis will also highlight the issue of the grey market and piracy. In the practical part of the thesis the aim is to analyse the industry environment of the video game market in the Czech Republic, i.e. what is the demand for workers in this industry, to identify possible future trends and to define the customer using a questionnaire. PEST analysis was used to meet the selected objectives. The result of the thesis was the identification of the structure of the workforce in the video game environment, the identification of potential customers and their preferences and the analysis of possible future trends that may influence the video game market. | en |
dc.format.extent | 1637826 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Videohry | cs |
dc.subject | Profil českého hráče | cs |
dc.subject | PEST analýza | cs |
dc.subject | Monetizace videoher | cs |
dc.subject | Videogames | en |
dc.subject | Profile of Czech player | en |
dc.subject | PEST analysis | en |
dc.subject | Video game monetization | en |
dc.title | Analýza možností monetizace videoher | cs |
dc.title.alternative | Monetization Possibilities Analysis of the Video Games | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Stanovský, Pavel | |
dc.date.accepted | 2022-08-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | SAM0097_EKF_B6208_6208R037_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |