Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorTomášek, Adam
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:32Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149821
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic. Cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami občerstvení na čerpacích stanicích a jaké faktory jejich spokojenost nejvíce ovlivňují. Práce je rozdělená na teoretickou část, která se věnuje definicím základních pojmů a charakteristikou trhu pomocí odborné literatury a článků. Praktická část je zaměřena na analýzu dat, které byly získány pomocí online a osobního dotazníkového šetření a z výsledků byly formulovány návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction of Franchise Petrol Stations. The aim was to find out customer satisfaction with refreshment services and what factors influence their satisfaction the most. The thesis is divided into a theoretical part, which describes the definitions of basic concepts and characteristics of the market using relevant literature and articles. The practical part is focused on the analysis of data that were obtained using an online and personal questionnaire survey. The results were used to formulate proposals and recommendations.en
dc.format.extent2144227 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectFranšízingcs
dc.subjectČerpací stanicecs
dc.subjectObčerstvenícs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectCustomer Satisfaction Measurementen
dc.subjectFranchisingen
dc.subjectPetrol stationen
dc.subjectRefreshmenten
dc.subjectMarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích staniccs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Franchise Petrol Stationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2022-08-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0360_EKF_B6208_6208R062_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam