Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrestová, Terezie
dc.contributor.authorVanke, Jiří
dc.date.accessioned2023-11-10T12:30:55Z
dc.date.available2023-11-10T12:30:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151531
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh strategie pěstitelské pálenice a lihovaru. V teoreticko-metodologické části je pozornost věnovaná klíčovým pojmům z oblasti managementu a strategického řízení. Součástí je také vyšetření procesů strategické analýzy a definování analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Následně je představena zkoumaná firma a její specifika. Praktickou část tvoří konkrétní analýzy vnějšího i vnitřního prostředí firmy, včetně PEST analýzy zkoumající politicko-legislativní, ekonomické, sociální a technologické faktory ovlivňující podnikání firmy a finanční analýzy. SWOT analýza identifikovala silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy. Na základě těchto analýz byly vypracovány tři strategie, které by mohly přispět k růstu firmy a zvýšení konkurenceschopnosti. Součástí diplomové práce je také krizový scénář zaměřující se na možnou krizovou situaci, která by mohla firmu postihnout. Celkově předložená diplomová práce poskytuje konkrétní a praktické směrnice pro tvorbu strategie pěstitelské pálenice a lihovaru.cs
dc.description.abstractThe aim of the masters thesis is to design a strategy for a distillery and a liquor factory. In the theoretical-methodological part, attention is given to key concepts from the fields of management and strategic direction. It also includes the examination of strategic analysis processes and the definition of external and internal environment analysis. Subsequently, the investigated company and its specifics are introduced. The practical part consists of specific analyses of the company's external and internal environments, including a PEST analysis examining the political-legislative, economic, social, and technological factors affecting the company's business, and financial analysis. A SWOT analysis identified the company's strengths, weaknesses, opportunities, and threats. Based on these analyses, three strategies have been developed that could contribute to the company's growth and competitiveness. The thesis also includes a crisis scenario focusing on a potential crisis situation that could affect the company. Overall, the presented thesis provides specific and practical guidelines for developing a strategy for a distillery and a liquor factory.en
dc.format.extent6274207 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectMikroprostředícs
dc.subjectMakroprostředícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectFinanční analýzacs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectMicroenvironmenten
dc.subjectMacroenvironmenten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectFinancial analysisen
dc.titleNávrh strategie pěstitelské pálenice a lihovarucs
dc.title.alternativeProposal for a Strategy of Distilleryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMarcinčák, Petr
dc.date.accepted2023-08-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAN0328_EKF_N0413A050014_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam