Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorZiajová, Michaela
dc.date.accessioned2023-11-10T12:30:57Z
dc.date.available2023-11-10T12:30:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151537
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na demografické aspekty spotřebitelského chování na trhu zdravé stravy. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy o spotřebiteli, spotřebitelském chování, jejich modely, jejich ovlivňující faktory a pojmy o kupním rozhodovacím procesu. Součástí této části je i charakteristika trhu se zdravou stravou a seznámení se s firmou Upfood. Praktická část je orientovaná na analýzu spotřebitelského chování, identifikaci demografických aspektů spotřebitele a na postoje koncových zákazníků krabičkové diety společnosti Upfood. K řešení byla použita metoda kvantitativního výzkumu. Z výsledku může firma Upfood vyhodnotit, jak jejich spotřebitelé vnímají jejich službu a jak je hodnotí.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is dedicated to the demographic aspects of consumer behavior in the healthy diet market. The thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part defines the concepts of consumer, consumer behavior, consumer behavior patterns, factors that influence consumer behavior and the consumer decision-making process. This part also includes the description of the healthy diet market and the introduction of the Upfood company. The analytical part provides the analysis of consumer behavior, the identification of demographic aspects of consumer behavior and the attitudes of the end customers of Upfood company. The quantitative research method was used for this analysis. Based on the results, the Upfood company can evaluate how their customers perceive and rate their services.en
dc.format.extent1541882 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdietacs
dc.subjectkrabičková dietacs
dc.subjectUpfoodcs
dc.subjectzdravá stravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdieten
dc.subjectmeal delivery dieten
dc.subjectUpfooden
dc.subjecthealthy dieten
dc.subjectmarketingen
dc.titleDemografické aspekty spotřebitelského chování na trhu zdravé stravycs
dc.title.alternativeDemographic Aspects of Consumer Behaviour in the Healthy Diet Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkácel, Adam
dc.date.accepted2023-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZIA0017_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam