Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorKvak, Lukáš
dc.date.accessioned2023-11-10T12:30:58Z
dc.date.available2023-11-10T12:30:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151543
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je hodnocení vybraných prvků komunikačního mixu zákazníky společnosti Decathlon. Bakalářská práce obsahuje teoretická východiska marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu. Dále práce obsahuje kapitolu zaměřenou na současnou strategii komunikačního mixu Decathlonu. Dále obsahuje analýzu výzkumu zaměřenou na vybrané prvky komunikačního mixu společnosti, včetně grafů. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení pro zlepšení komunikačního mixu společnosti Decathlon.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is the evaluation of selected elements of the communication mix by Decathlon customers. The bachelor thesis contains theoretical background of marketing, marketing communication and communication mix. Furthermore, the thesis contains a chapter focusing on Decathlon's current communication mix strategy. It also contains a research analysis focusing on selected elements of the company's communication mix, including graphs. The thesis concludes with suggestions and recommendations for improving Decathlon's communication mix.en
dc.format.extent1952887 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectDecathloncs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectDecathlonen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectsponsorshipen
dc.titleZhodnocení marketingové komunikace společnosti se sportovním vybavenímcs
dc.title.alternativeEvaluation of the Company's Marketing Communication with Sports Equipmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVávra, Adam
dc.date.accepted2023-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKVA0071_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam