Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorVaňková, Soňa
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:00Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151553
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace Pizzerie na Výsluní. V teoretické části jsou popsaná východiska marketingové komunikace. Dále je v práci popsaná charakteristika pizzerie a jejich služeb. V této práci je popsána metodika výzkumu dat a praktická část je věnována analýze dat a interpretaci výsledků výzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace pizzerie a navrhnout doporučení na její zlepšení.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of Pizzeria na Výsluní. The theoretical part describes key terms related to marketing communication. There is also description of the pizzeria and its serveces. Practical part examines methodology research of surveyed data with interpretation. The aim of this research was to examine the current situation of marketing communication in Pizzerie na Výsluní and suggest improvements.en
dc.format.extent1653869 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza marketingové komunikacecs
dc.subjectPizzeriecs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectAnalysis of marketing communicationen
dc.subjectPizzeriaen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace pizzeriecs
dc.title.alternativeAnalysis of Pizzeria Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFrnka, Viktor
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAN0311_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam