Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorPřenosilová, Martina
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:01Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151560
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je stanovení návrhů a doporučení pro trh se streetwearovou obuví na základě analýzy spotřebitelského chování na tomto trhu. První kapitola přibližuje teoretická východiska spotřebitelského chování a druhá kapitola blíže popisuje charakteristiku trh s obuví. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu získaných dat z on-line dotazníkového šetření. Tyto výsledky byly prezentovány pomocí grafů a tabulek a následně slovně popsány. Z výsledků dotazníkového šetření byly formulovány návrhy a doporučení pro společnosti, které působí na trhu se streetwearovou obuví.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to determine suggestions and recommendations for the streetwear footwear market based on an analysis of consumer behaviour in this market. The first chapter introduces the theoretical background of consumer behaviour and the second chapter describes the characteristics of the streetwear footwear market in more detail. The practical part of the bachelor thesis focuses on the analysis of the data obtained from the online questionnaire survey. These results were presented using graphs and tables and then described verbally. From the results of the questionnaire survey, suggestions and recommendations for companies operating in the streetwear footwear market were formulated.en
dc.format.extent1150714 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectstreetwearová obuvcs
dc.subjectobuvcs
dc.subjectconsumer behaviour analysisen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectstreetwear footwearen
dc.subjectfootwearen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu se streetwearovou obuvícs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Streetwear Footwear Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOndruchová, Lenka
dc.date.accepted2023-08-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRE0106_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam