Show simple item record

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorKružolková, Tereza
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:03Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:03Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151567
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou reklamací vybraných potravinářských výrobků, přičemž cílem bylo zjistit kořenové příčiny a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení. Analýza byla provedena pomocí dvou nástrojů jakosti, a to Paretova diagramu a Diagramu příčin a následku. Pomocí Paretova diagramu byly vybrány nejdůležitější vady výrobků, na základě kterých byly vytvořeny diagramy příčin a následku. Po sestavení diagramu byly vybrány pavděpodobné kořenové příčiny, a za účelem nalezení řešení pro odstranění kořenových příčin byl proveden Brainstorming, kde účastníky Brainstormingové diskuze byly definovány ovládací opatření, které můžou zamezit vzniku dalším reklamacím.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the analysis of complaints of selected food products, while the goal was to find out the root causes and propose measures leading to improvement. The analysis was performed using two quality tools, namely the Pareto diagram and the Cause and Effect Diagram. Using the Pareto diagram, the most important product defects were selected, on the basis of which cause and effect diagrams were created. After drawing up the diagram, probable root causes were selected, and in order to find a solution to eliminate the root causes, Brainstorming was carried out, where the participants of the Brainstorming discussion defined control measures that can prevent the occurrence of further complaints.en
dc.format.extent1236870 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamace, kvalita, management jakosti, potravinářství, analýza, ISO 9001, brainstorming, HACCP, produktcs
dc.subjectComplaints, quality, quality management, food industry, analysis, ISO 9001, brainstorming, HACCP, producten
dc.titleAnalýza reklamací vybraných potravinářských výrobkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Complaints of Selected Food Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2023-09-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRU0133_EKF_B0413A050012_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record