Show simple item record

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorSteuerová, Lucie
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:04Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151568
dc.description.abstractCílem této práce je zhodnocení kvality služeb poskytovaných Zásilkovnou, a to z pohledu provozovatelů e-shopů. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů problematiky a uvedením čtenáře do možností, jakým způsobem lze provádět marketingový výzkum. Pozornost se rovněž přikládá charakteristice samotné přepravní společnosti. Praktická část provází vytvářením dotazníku a stanovením cílové skupiny respondentů. Rovněž popisuje kanály, kterými byl dotazník potenciálním subjektům doručen. Následně obsahuje analýzu získaných informací a pokus o jejich logickou interpretaci.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to evaluate the qualities of the services provided by Zásilkovna from the point of view of e-shop operators. The theoretical part defines the baseline terminology regarding the topic and furthermore introduces the reader into the problematic of conducting a marketing research, as well as the definition of a transportation company and its assets. The practical part serves as a guide through the process of the creation of a questionnaire and establishes the criteria for the respondents of said questionnaire. The media utilised to provide the respondents with it are also specified. Subsequently, an analysis of procured responses is performed through the process of logical interpretation.en
dc.format.extent2033992 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZásilkovnacs
dc.subjectdoručovánícs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectZásilkovnaen
dc.subjectdeliveryen
dc.subjectclient satisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjecte-shopen
dc.subjectB2Ben
dc.titleMěření spokojenosti klientů vybrané přepravní společnostics
dc.title.alternativeClient Satisfaction Measurement of a Selected Transport Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2023-09-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTE0454_EKF_B0413A050012_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record