dc.contributor.advisor | Čermáková, Ivana | |
dc.contributor.author | Kufa, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T12:31:05Z | |
dc.date.available | 2023-11-10T12:31:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/151576 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci bude provedena analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her s cílem prozkoumat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů.
Práce se bude skládat ze sedmi kapitol, v nichž budou představena teoretická východiska a praktické analýzy. Analytický rámec bude založen na psychologických, sociologických a racionálních modelech chování spotřebitelů a bude využívat kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jako jsou dotazníková šetření a analýza dat respondentů.
Hlavním cílem této analýzy je poskytnout lepší porozumění spotřebitelského chování na trhu počítačových her. Výsledky mohou být využity pro tvorbu strategií prodejců a vývojářů her s cílem zvýšit prodeje a zlepšit zákaznickou spokojenost. | cs |
dc.description.abstract | In this thesis, an analysis of consumer behaviour in the computer games market will be conducted to explore the factors that influence consumer purchasing decisions.
The thesis will consist of seven chapters in which the theoretical background and practical analysis will be presented. The analytical framework will be based on psychological, sociological and rational models of consumer behaviour and will use both quantitative and qualitative research methods such as questionnaire surveys and respondent data analysis.
The main goal of this analysis is to provide a better understanding of consumer behaviour in the computer games market. The results can be used to develop strategies for game retailers and developers to increase sales and improve customer satisfaction. | en |
dc.format.extent | 1489931 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Spotřebitelské chování | cs |
dc.subject | počítačové hry | cs |
dc.subject | mikrotransakce | cs |
dc.subject | trh počítačových her | cs |
dc.subject | digitální distribuce her | cs |
dc.subject | nákupní chování | cs |
dc.subject | analýza spotřebitelského chování | cs |
dc.subject | Consumer behaviour | en |
dc.subject | computer games | en |
dc.subject | microtransactions | en |
dc.subject | computer game market | en |
dc.subject | digital game distribution | en |
dc.subject | purchase behaviour | en |
dc.subject | consumer behaviour analysis | en |
dc.title | Analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her | cs |
dc.title.alternative | Consumer Behaviour Analysis in the Computer Game Market | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Lůžek, Petr | |
dc.date.accepted | 2023-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Marketing | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketingová komunikace | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | KUF0038_EKF_B0414A050001_S01_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |