Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČermáková, Ivana
dc.contributor.authorKufa, Lukáš
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:05Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151576
dc.description.abstractV této bakalářské práci bude provedena analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her s cílem prozkoumat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Práce se bude skládat ze sedmi kapitol, v nichž budou představena teoretická východiska a praktické analýzy. Analytický rámec bude založen na psychologických, sociologických a racionálních modelech chování spotřebitelů a bude využívat kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jako jsou dotazníková šetření a analýza dat respondentů. Hlavním cílem této analýzy je poskytnout lepší porozumění spotřebitelského chování na trhu počítačových her. Výsledky mohou být využity pro tvorbu strategií prodejců a vývojářů her s cílem zvýšit prodeje a zlepšit zákaznickou spokojenost.cs
dc.description.abstractIn this thesis, an analysis of consumer behaviour in the computer games market will be conducted to explore the factors that influence consumer purchasing decisions. The thesis will consist of seven chapters in which the theoretical background and practical analysis will be presented. The analytical framework will be based on psychological, sociological and rational models of consumer behaviour and will use both quantitative and qualitative research methods such as questionnaire surveys and respondent data analysis. The main goal of this analysis is to provide a better understanding of consumer behaviour in the computer games market. The results can be used to develop strategies for game retailers and developers to increase sales and improve customer satisfaction.en
dc.format.extent1489931 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectpočítačové hrycs
dc.subjectmikrotransakcecs
dc.subjecttrh počítačových hercs
dc.subjectdigitální distribuce hercs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectcomputer gamesen
dc.subjectmicrotransactionsen
dc.subjectcomputer game marketen
dc.subjectdigital game distributionen
dc.subjectpurchase behaviouren
dc.subjectconsumer behaviour analysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu počítačových hercs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Computer Game Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLůžek, Petr
dc.date.accepted2023-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUF0038_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam