Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorPanchal, Hiral Dhruvin
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:07Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151584
dc.description.abstractThis study examines consumer attitudes toward the origin of food products in the Indian market. The primary goal is to track customer attitudes regarding country-of-origin grocery items. This study investigates whether Indian customers still prefer to buy Indian-origin food goods or whether they are shifting to foreign-country groceries. Analyzing Indian consumer behavior towards food products is quite challenging due to the country's large population and diversity of regions and religions. And all locations and faiths are distinct from one another; they all have distinct staple foods as well as distinct eating patterns and beliefs. This research is an examination of customer behavior with various Indian cultures, regions, grocery purchasing places, and other aspects. A survey approach has been used for this analysis. This survey was designed to target Indian consumers and consisted of a series of questions in English that were sent online. There were 20 questions in the questionnaire, and 177 Indian consumers answered to the survey. This study discovered a significant connection between Indian customers and domestic groceries. Finally, this study concludes that every Indian, whether they are from different region, whether they are with different age group, education, and gender, prefers domestic groceries with quality products from supermarkets /hypermarkets over other place and different country's products.en
dc.description.abstractTato práce zkoumá postoje spotřebitelů k původu potravinářských výrobků na indickém trhu. Primárním cílem je analyzovat postoje zákazníků k zemi původu potravin. Tato studie zjišťuje, zda indičtí zákazníci stále preferují nákup potravin indického původu, nebo zda se přesouvají k potravinám ze zahraničí. Analýza chování indických spotřebitelů vůči potravinářským produktům je poměrně náročná vzhledem k velké populaci země a rozmanitosti regionů a náboženství. Všechna místa a vyznání se od sebe liší; všude mají odlišné základní potraviny a také odlišné stravovací návyky a přesvědčení. Tento výzkum je zaměřen na chování zákazníků s různými indickými kulturami, regiony, místem nákupu potravin a dalšími aspekty. Pro tuto práci byl použit marketingový výzkum. Tento výzkum byl navržen tak, aby cílil na indické spotřebitele a sestával ze série otázek v angličtině, které byly zaslány online. V dotazníku bylo 20 otázek a v průzkumu odpovědělo 177 indických spotřebitelů. Tato studie odhalila významné spojení mezi indickými zákazníky a domácími potravinami. Nakonec tato studie dochází k závěru, že každý Ind, ať už je z jiného regionu, ať náleží do jiné věkové skupiny, vzdělání a pohlaví, dává přednost domácím potravinám společně s kvalitními produkty ze supermarketů/hypermarketů před jinými produkty z různých zemí.cs
dc.format.extent840120 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectConsumer Behaviouren
dc.subjectIndian Consumersen
dc.subjectIndian religion and fooden
dc.subjectCountry of Origin groceryen
dc.subjectFood consumptionen
dc.subjectDomestic groceriesen
dc.subjectSurvey Methoden
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectindičtí spotřebitelécs
dc.subjectindické náboženství a jídlocs
dc.subjectzemě původu potravinycs
dc.subjectspotřeba potravincs
dc.subjectdomácí potravinycs
dc.subjectvýzkumná metodacs
dc.titleAnalysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Marketen
dc.title.alternativeAnalýza postojů spotřebitelů k původu potravinářských výrobků na indickém trhucs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Aleš
dc.date.accepted2023-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAN0120_EKF_N0414A050002_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam