Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacurová, Pavla
dc.contributor.authorTerray, Radka
dc.date.accessioned2023-11-10T12:31:13Z
dc.date.available2023-11-10T12:31:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151613
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou ziskovosti zákazníků ve společnosti zabývající se outsorcingem logistiky pro e-commerce společnost. V teoretické části jsou popsány teoreticko-metodické podklady vedoucí ke schopnosti vypracování analýzy ziskovosti pro vybraný segment zákazníků. Cílem je zjištění ziskovosti zákazníků. Návrhová část je zaměřena na doporučení vedoucí ke zlepšení ziskovosti všech zákazníků podniku.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis of customer profitability in a company engaged in logistics outsourcing for an e-commerce company. The theoretical part describes the theoretical and methodological foundations leading to the ability to develop a profitability analysis for a selected segment of customers. The goal is to determine the profitability of customers. The design part is focused on recommendations leading to the improvement of the profitability of all customers of the company.en
dc.format.extent1564042 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza ziskovosti zákazníkůcs
dc.subjectoutsorcing logistikycs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectteoreticko-metodická východiskacs
dc.subjectnávrhy a doporučení ke zlepšení ziskovosti všech zákazníkůcs
dc.subjectcustomer profitability analysisen
dc.subjectlogistics outsourcingen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjecttheoretical-methodical starting pointsen
dc.subjectsuggestions and recommendations to improve the profitability of all customersen
dc.titleAnalýza ziskovosti zákazníků ve společnosti zabývající se outsourcingem logistiky pro e-commercecs
dc.title.alternativeAnalysis of Customers Profitability in the Company Engaged in Logistics Outsourcing for E-commerceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBartková, Hana
dc.date.accepted2023-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTER0019_EKF_N0413A050014_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam