Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorDuda, Tomáš
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152778
dc.description.abstractTato diplomová je zaměřena na tvorbu typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen. Cílem bylo navrhnout typologii zákazníků na tomto trhu a blíže charakterizovat jednotlivé zákaznické skupiny podle jejich spotřebitelského chování. Výzkum byl proveden online dotazníkovým šetřením. Pomocí faktorové a shlukové analýzy byly identifikovány čtyři shluky zákazníků, vyskytující se na trhu diskontních prodejen. Výsledky mohou zástupcům diskontů přiblížit chování jednotlivých typů zákazníků a také mohou být přínosné v rámci úpravy marketingového mixu, zejména marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the creation of a customer typology in the discount retail market. The main goal was to propose a typology of customers on this market and to characterize individual customer groups according to their consumer behaviour. The research was conducted by an online questionnaire survey. Using factor and cluster analysis, four clusters of customers were identified in the discount retail market. The results can help representatives of discount retailers understand the behavior of different customer types and may also be beneficial in adjusting the marketing mix, particularly marketing communication strategies.en
dc.format.extent2375165 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTypologie zákazníkůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectdiskontní prodejnycs
dc.subjectdiskontycs
dc.subjecttrh diskontních prodejencs
dc.subjectCustomer typologyen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectdiscount storesen
dc.subjectdiscountsen
dc.subjectdiscount retail marketen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu diskontních prodejencs
dc.title.alternativeCustomer Typology in the Discount Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUD0124_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam