Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorKalábová, Tereza
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152780
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou konkurence na trhu šperků. Cílem práce bylo srovnat vybrané značky, a to na základě získaných preferencí a názorů respondentů. Práce obsahuje kromě stěžejních kapitol také úvod a závěr. V rámci teoretických východisek týkajících se konkurence, byla vymezena definice pojmu konkurence, analýza konkurence a také prvky marketingového mixu. V charakteristice trhu byl popsán současný trh a značky, které na něm působí jak v zahraničí, tak v České republice. Došlo také k charakteristice značek vybraných pro následné srovnání. V této práci bylo využito dotazníkového šetření. Výzkum byl důležitý pro získání reálných názorů a postojů respondentů, které byly následně analyzovány a interpretovány. Na základě těchto postojů a hodnocení došlo ke srovnání značek. Díky provedené analýze mohlo dojít k navržení doporučení a návrhů pro prodejce šperků a jednotlivé značky, které by jim mohli pomoci k udržení si svého místa na trhu a zlepšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis work deals with the analysis of competition in the jewelry market. The aim of the work was to compare selected brands based on obtained preferences and opinions of respondents. In addition to key chapters, the work also includes an introduction and conclusion. Within the theoretical framework concerning competition, the definition of competition, analysis of competition, and elements of the marketing mix were defined. The market characteristics described the current market and the brands operating in it, both abroad and in the Czech Republic. The characteristics of the brands selected for subsequent comparison were also described. This work utilized questionnaire surveys. The research was important for obtaining real opinions and attitudes of respondents, which were subsequently analyzed and interpreted. Based on these attitudes and evaluations, brand comparisons were made. Thanks to the analysis conducted, recommendations and proposals could be made for jewelry retailers and individual brands to help them maintain their position in the market and improve customer satisfaction.en
dc.format.extent2470267 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjecttrh šperkůcs
dc.subjectznačky šperkůcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectsrovnání značekcs
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectjewelry marketen
dc.subjectjewelry brandsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectbrand comparisonen
dc.titleAnalýza konkurence značek na trhu šperkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Competition in the Jewellery Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAL0293_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam