Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorWróblová, Veronika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152782
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace maloobchodního řetězce SPORTISIMO s. r. o. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a dále je zde vybraný řetězec podrobně charakterizován. Praktická část práce byla věnována marketingovému výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření metodou CAWI. Nejprve byla stanovena metodika výzkumu, následně byl popsán průběh výzkumu a analyzovány výsledky výzkumu. Na základě výsledků výzkumu byla navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace řetězce. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou marketingovou komunikaci řetězce a identifikovat případné nedostatky či oblasti, ve kterých lze komunikaci řetězce zlepšit.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is focused on the analysis of marketing communication of the retail chain SPORTISIMO s. r. o. The theoretical part describes key concepts in the field of marketing communication and further provides a detailed characterization of the selected chain. The practical part of the thesis was dedicated to marketing research, which was conducted using a questionnaire survey method (CAWI). Initially, the research methodology was established, followed by a description of the research process and an analysis of the research results. Based on the research findings, recommendations for improving the chain's marketing communication were proposed. The aim of the bachelor's thesis was to analyze the current marketing communication of the chain and identify any deficiencies or areas where communication could be improved.en
dc.format.extent3045999 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýza marketingové komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectspolečnost SPORTISIMO s. r. o.cs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectanalysis of marketing communicationen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjectSPORTISIMO s. r. o. companyen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožímcs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of a Sporting Goods Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamila
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWRO0026_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam