Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMikušová, Marie
dc.contributor.authorČech, Marek
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:28Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152786
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na aplikaci procesu založení franšízové společnosti. Cílem práce je popsat proces založení franšízové společnosti a aplikovat teoretické poznatky na praktickém příkladu. Teoretická část práce obsahuje metodologii a teoretická východiska, včetně podstaty franšízového podnikání, historie franšízingu, popisu franšízové smlouvy, legislativy, výhod a nevýhod franšízingu. Praktická část se zabývá praktickým postupem založení franšízové společnosti a vyhotovení podnikatelského plánu pro nově založenou společnost zaměřenou na prodej batohů a doplňkového sortimentu. Podnikatelský plán zahrnuje analýzu konkurence, marketing, SWOT analýzu a finanční plán. Závěrečná část práce se věnuje vyhodnocení životaschopnosti založené společnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the application of the process of establishing a franchise company. The aim of the thesis is to describe the process of the franchise company and its establishment, to apply theoretical knowledge on a practical example. The theoretical part of the work contains methodology and theoretical starting points, including the essence of franchise business, history of franchising, description of franchise contract, legislation, advantages and disadvantages of franchising. The practical part deals with the practical process of establishing a franchise company and drawing up a business plan for a newly founded company focused on the sale of backpacks and additional products. A business plan includes competitor analysis, marketing, SWOT analysis and a financial plan. The final part of the thesis is devoted to the evaluation of the viability of the established company.en
dc.format.extent3883380 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfranšízová smlouvacs
dc.subjectspolečenská smlouvacs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectfranšízantcs
dc.subjectfranšízorcs
dc.subjectfranšízingcs
dc.subjectfranšízový poplatekcs
dc.subjectškolní batohcs
dc.subjectfranchise agreementen
dc.subjectsocial contracten
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectfranchiseeen
dc.subjectfranchiseen
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectfranchise feeen
dc.subjectschool backpacken
dc.titleAplikace procesu založení franšízové společnostics
dc.title.alternativeApplication of the Procedure for Setting up a Franchise Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLinhartová, Štěpánka
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCEC0127_EKF_N0413A050014_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam