Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorMajerová, Lucie
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:32Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152804
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu piva a jejím hlavním cílem je navržení typologie zákazníků na tomto trhu. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definována východiska spotřebitelského chování a charakterizován trh piva. Praktická část diplomové práce zahrnuje metodiku práce, analýzu výsledků dotazníkového šetření, které bylo prováděno online formou a návrh typologie zákazníků na základě shlukové analýzy. U nově vytvořených skupin zákazníků je uvedena jejich charakteristika, na kterou navazují doporučení pro výrobce a prodejce piva.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis of consumer behaviour in the beer market and its main aim is to design the typology of customers in this market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the starting points of consumer behaviour and characterizes the beer market. The practical part of the thesis involves the methodology of the thesis, the analysis of the results of the questionnaire survey, which was carried out online in the form and the design of customer typology based on cluster analysis. The newly created customer groups are given their characteristics, which are followed by recommendations for beer producers and sellers.en
dc.format.extent2296469 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPivocs
dc.subjectKonzumacecs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectTypologie zákazníkůcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectBeeren
dc.subjectConsumptionen
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectCustomer Typologyen
dc.subjectMarketing researchen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu pivacs
dc.title.alternativeCustomer Typology on the Beer Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAJ0121_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam