Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVávra, Adam
dc.contributor.authorLišková, Eliška
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:33Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152807
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu čajoven v Ostravě, konkrétně její městské části Moravská Ostrava a Přívoz. Cílem práce je analyzovat vybrané čajovny a následně navzájem porovnat kvalitu jejich služeb. Výzkum byl proveden pomocí metody mystery shopping a pozorování. V první části práce byly popsány teoretická východiska analýzy konkurence a charakteristika trhu čajoven v Ostravě. V praktické části byl popsán průběh výzkumu včetně analýzy dat. Tyto výsledky byly východiskem k stanovaní závěrečných návrhů a doporučení pro čajovnu, která ve výzkumné části dosáhla nejmenšího bodového souhrnu.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is the Analysis of Competition on the Market of Tea Rooms in Ostrava, specifically in the city districts of Moravská Ostrava and Přívoz. The aim of the work is to analyze selected tea rooms and then compare the quality of their services. The research was conducted using the method of mystery shopping and observation. In the first part of the thesis, the theoretical starting points of the competition analysis and the characteristics of the tea rooms market in Ostrava were described. In the practical part, the course of the research was described, including data analysis. These results were the starting point for determining the final proposals and recommendations for the tea rooms, which achieved the lowest point total in the research part.en
dc.format.extent2207660 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectČajovnacs
dc.subjectMarketingový mix služebcs
dc.subjectOstrava.cs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.subjectTea Roomsen
dc.subjectService Marketing Mixen
dc.subjectOstravaen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu čajovencs
dc.title.alternativeAnalysis of Competition on the Market of the Tea Roomsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenka
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLIS0135_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam