Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVávra, Adam
dc.contributor.authorLangová, Natalie
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:33Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152808
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci korejské popové skupiny Stray Kids. Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak je vnímána marketingová komunikace této skupiny osobami v České a Slovenské republice. Teoretické části je vysvětlen pojem marketingová komunikace a marketingový mix, který je aplikován v hudebním průmyslu. Dále je přiblížen pojem korejský pop a je charakterizována skupina Stray Kids. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření metodou CAWI. Výsledky výzkumy byly zpracovány ve statistickém programu SPSS. Z výsledků byla především zjištěna rozdílná sledovanost jednotlivých sociálních médií a nedostatečný vliv určitých nástrojů v podpoře prodeje. K těmto nedostatkům byla navržena doporučení. Také byly navrhnuty způsoby oslovení nových fanoušků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Korean pop group Stray Kids. This thesis aimed to found out how people in the Czech and Slovak Republic perceive the marketing communication of this group. The theoretical part explains the concept of marketing communication and the marketing mix, and it is applied in the music industry. Additionally, the concept of Korean pop music is introduced, and the Stray Kids group is characterized. In the practical part, a questionnaire survey using the CAWI method was conducted. The research results were analyzed using the statistical program SPSS. The results primarily showed differences in followership across various social media platforms and identified certain tools' limited impact on sales promotion. Recommendations were proposed to solve these shortcomings, along with suggestions for reaching new fans.en
dc.format.extent2415208 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKorejský popcs
dc.subjectStray Kidscs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectKorean popen
dc.subjectStray Kidsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace korejské popové skupinycs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of Korean Pop Groupen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenka
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAN0204_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam