Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVávra, Adam
dc.contributor.authorDubač, Tomáš
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:33Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152809
dc.description.abstractThis thesis explores the integration of generative artificial intelligence within marketing practices. It defines generative artificial intelligence and its core technologies like natural language processing and deep learning.Furthermore, it introduce the most important milestones in history of artificial intelligence.In the third chapter, out thesis focuses on various use-cases of generative artificial intelligence in marketing, and how it can be employed for text generation (content creation, SEO optimization), video upscaling, virtual identity creation, and image generation. The chapter also discusses the potential of GAI involvement in marketing decision-making.Paper practically showcases the different outputs from available chosen AI models. The fourth chapter introduces the concept of prompt theory, focusing on frameworks fit for ChatGPT prompts. Following in-depth interviews with three marketing professionals. These interviews capture their perspectives on the opportunities and challenges associated with GAI adoption in marketing. Finally, we conclude the thesis by summarizing the key findings and discussing the potential future directions of GAI in the marketing landscape.en
dc.description.abstractTato práce se zabývá integrací generativní umělé inteligence do marketingových postupů. Definuje generativní umělou inteligenci a její základní technologie, jako je zpracování přirozeného jazyka a hluboké učení. Dále představuje nejdůležitější milníky v historii umělé inteligence. Ve třetí kapitole se práce zaměřuje na různé případy využití generativní umělé inteligence v marketingu a na to, jak ji lze využít při generování textů (tvorba obsahu, SEO optimalizace), upscalingu videa, vytváření virtuální identity a generování obrázků. Kapitola se také zabývá potenciálem zapojení GAI do marketingového rozhodování. práce prakticky ukazuje různé výstupy z dostupných vybraných modelů umělé inteligence. Čtvrtá kapitola představuje koncept teorie promptů a zaměřuje se na prompty vhodné pro ChatGPT. Následují hloubkové rozhovory se třemi marketingovými odborníky. Tyto rozhovory zachycují jejich pohled na příležitosti a výzvy spojené s přijetím GAI v marketingu. V závěru práce shrnujeme klíčová zjištění a diskutujeme možné budoucí směřování GAI v marketingu.cs
dc.format.extent1251538 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenerative Artificial intelligence, large language models, machine learning, prompt, deep interviewen
dc.subjectGenerativní umělá inteligence, rozsáhlé jazykové modely, strojové učení, prompt, hluboký rozhovor,cs
dc.titleUsing Generative Artificial Intelligence in Marketingen
dc.title.alternativeVyužití generativní umělé inteligence v marketingucs
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenka
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDUB0079_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam