Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorKurtinová, Veronika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:35Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152819
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývala analýzou postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderů, konkrétně se jednalo o značku F.H. Prager, která spadá pod společnost Kofola. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části byly vymezeny základní pojmy, jako je spotřebitelské chování, postoje spotřebitelů a charakteristika značky. V praktické části byly analyzovány výsledky výzkumu, které byly zjištěny prostřednictvím primárních dat. Tato data byla získána pomocí online dotazníkového šetření. Kromě toho byly v rámci výzkumu ověřeny předem definované hypotézy. Následně byla tato data zpracována v programu Microsoft Excel. Na základě výsledků výzkumu byly uvedeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis dealt with the analysis of consumer attitudes to the brand on the cider market, specifically the F.H. Prager brand, which is part of the Kofola company. The thesis was divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defined the basic terms such as consumer behavior, consumer attitudes and brand characteristics. In the practical part, the research results were analyzed, taken from primary data. This data was obtained using an online questionnaire survey. In addition, pre-defined hypotheses were verified within the research. Subsequently, these data were processed in the Microsoft Excel software. Suggestions and recommendations were made based on the research results.en
dc.format.extent2739853 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectcidercs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectF.H. Pragercs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcideren
dc.subjectbranden
dc.subjectF.H. Prageren
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderůcs
dc.title.alternativeConsumer Attitudes Analysis to the Brand on the Cider Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUR0157_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam