Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorGogola, Jan
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:36Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152822
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek. Na začátku se práce zaměřuje na charakterizování trhu s limitovanými edicemi tenisek. Další část práce je věnovaná teoretickým východiskům tvorby typologie zákazníka a spotřebitelského chování. Diplomová práce dále popisuje metodiku sběru, shromažďování a zpracovávání dat. V praktické části jsou poté nashromážděná data zpracována a vyhodnocena. V závěru práce jsou navrženy a popsány dva rozdílné typy zákazníků na trhu s limitovanými edicemi tenisek.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the design of a typology of customers on the limited edition sneaker market. At the beginning, the thesis focuses on characterizing the limited edition sneaker market. The next part of the thesis is devoted to the theoretical basis for the creation of customer typology and consumer behavior. The diploma thesis further describes the methodology of data collection, gathering and processing. In the practical part, the collected data are then processed and evaluated. At the end of the thesis, two different types of customers on the limited edition sneaker market are designed and described.en
dc.format.extent2248157 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLimitované edice tenisek, typologie zákazníků, sneakers, zákazník, investiční nadšenci, osobití spotřebitelécs
dc.subjectLimited edition sneakers, typology of customers, sneakers, customer, investment enthusiasts, distinctive consumersen
dc.titleNávrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisekcs
dc.title.alternativeDesign of Customer Typology on the Limited Edition Sneakers Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePilchová, Daniela
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGOG0014_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam