Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorNovická, Adéla
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:36Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152823
dc.description.abstractTématem této diplomové práce bylo mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke konkrétní značce na trhu kosmetiky. Cílem práce bylo, na základě sesbíraných dat a jejich analýzy, identifikovat spotřebitelské postoje ke značce Notino a následné mezigenerační srovnání mezi spotřebiteli Generace Y a Generace Z. Dále bylo zkoumáno povědomí o společnosti Notino, oblíbenost značky, znalost sortimentu a konkurenční značky z pohledu zákazníka. V rámci výzkumu došlo k popisu teoretických východisek potřebných k identifikaci postojů, spotřebitelského chování a charakteristice značky. V praktické části byla analyzována data, získaná pomocí online dotazníkového šetření, prostřednictvím programu Microsoft Excel. Kromě toho byly v rámci výzkumu také ověřeny předem stanovené hypotézy. Na základě výsledků výzkumu byly vypracovány návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was identify attitudes of Generation Y and Generation Z based on collected data. The main focus were based on the data analysis and customer behavior towards the Notino brand. Furthermore, awareness of the Notino company, brand popularity, knowledge of the product range and competing brands from the customer's point of view were examined. As part of the research, the theoretical starting points needed to identify attitudes, consumer behavior and brand characteristics were described. In the practical part, the data obtained through an online questionnaire survey was analyzed using the Microsoft Excel program. In addition, pre-established hypotheses were also verified as part of the research. Suggestions and recommendations were made based on the research results.en
dc.format.extent1997444 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectPostoje zákazníkůcs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectTrh kosmetikycs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectKosmetická společnostcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectCustomer Attitudesen
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectCosmetics marketen
dc.subjectBranden
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectCosmetic companyen
dc.titleMezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeIntergenerational Comparison of Consumer Attitudes to the Brand on the Cosmetics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePilchová, Daniela
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOV0583_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record