Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorŠpačková, Karolína
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:37Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152831
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou konkurence a interní analýzou e-shopu Ušatá káva. Cílem bylo zanalyzovat e-shop Ušatá káva na konkurenčním poli online trhu s kávou. Analýza zahrnovala dotazníkové šetření, benchmarking a interní analýzu. Výstupem komplexní analýzy jsou návrhy a doporučení pro zlepšení stávajícího stavu e-shopu, které se týkají věrnostního programu pro zákazníky, rozšíření možností nákupu a snaha získat nové zákazníky skrze atraktivní obsah.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the competitive analysis and internal analysis of the e-shop Ušatá káva. The aim was to analyse the e-shop Ušatá káva in the competitive field of the online coffee market. The analysis included questionnaire survey, benchmarking and internal analysis. The outcome of the comprehensive analysis is suggestions and recommendations for improving the current state of the e-shop, which are related to the customer loyalty program, expanding shopping options and trying to attract new customers through attractive content.en
dc.format.extent2655863 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjecte-businesscs
dc.subjectonline trhcs
dc.subjectkávacs
dc.subjectinterní analýzacs
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjecte-businessen
dc.subjectonline marketen
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectinternal analysisen
dc.titleInterní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávoucs
dc.title.alternativeInternal Analysis and Competitive Analysis of Coffee E-Shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKolčář, Petr
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSPA0155_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record