Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorJenáčková, Věra
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:37Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152832
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou vnímání marketingových strategií na sociálních sítích ve světě módy. Marketingový výzkum zkoumá, jak značky využívají Facebook a Instagram k propagaci svých produktů a jaké jsou reakce spotřebitelů. Práce poskytuje teoretický základ, popisuje charakteristiku módního průmyslu, vysvětluje metodologii sběru dat, analyzuje získané výsledky a nabízí návrhy pro zlepšení marketingových aktivit. Cílem je poskytnout ucelený pohled na efektivitu současných marketingových přístupů a navrhnout strategii vedoucí ke zvýšení prodejů.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses the analysis of the perception of social media marketing strategies in the fashion world. The marketing research examines how brands use Facebook and Instagram to promote their products and what consumers reactions are. The thesis provides a theoretical background, describes the characteristics of the fashion industry, explains the data collection methodology, analyses the results obtained and offers suggestions for improving marketing activities. The aim is to provide a comprehensive view of the effectiveness of current marketing approaches and to suggest strategies leading to increased sales.en
dc.format.extent2220389 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectMódní průmyslcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectZvýšení prodejecs
dc.subjectMarketing Strategyen
dc.subjectSocial Networksen
dc.subjectFashion Industryen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectInstagramen
dc.subjectIncease Salesen
dc.titleAnalýza vnímání marketingových strategií na vybraných sociálních sítích v módním průmyslucs
dc.title.alternativePerception Analysis of Marketing Strategies on Selected Social Networks in the Fashion Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKáňová, Hana
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJEN0038_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record