Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorŠubert, Sebastian
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:38Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152838
dc.description.abstractTato práce prezentuje analýzu spotřebitelského chování v oblasti elektronického prodeje potravin na českém trhu. Využívá teoretické modely chování spotřebitele v online prostředí, jako je Teorie plánovaného chování a Teorie šíření inovací, k prozkoumání motivací spotřebitelů při využívání e-grocery služeb. Praktická část zahrnuje kvantitativní šetření mezi spotřebiteli, které zkoumá jejich nákupní zvyklosti a spokojenost s těmito službami, s důrazem na faktory jako vnímané pohodlí, kvalitu služeb a důvěru v technologie. Práce odhaluje, jak tyto faktory ovlivňují nákupní úmysly a končí doporučeními pro poskytovatele e-grocery, jak lépe porozumět a reagovat na spotřebitelské chování pro zlepšení služeb a akceleraci šíření jejich řešení.cs
dc.description.abstractThis thesis presents an analysis of consumer behavior in the field of online grocery business on the Czech market. It utilizes theoretical models of consumer behavior in online environments, such as the Theory of Planned Behavior and the Diffusion of Innovations Theory, to explore the motivations of consumers when using e-grocery services. The practical part includes a quantitative survey among consumers, examining their shopping habits and satisfaction with these services, with an emphasis on factors such as perceived convenience, service quality, and trust in technology. The thesis reveals how these factors influence purchasing intentions and concludes with recommendations for e-grocery providers on how to better understand and respond to consumer behavior to improve services and accelerate the diffusion of their solutions.en
dc.format.extent1941801 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chování na internetucs
dc.subjecte-grocerycs
dc.subjectteorie plánovaného chovánícs
dc.subjectteorie šíření inovacícs
dc.subjectmodelování spotřebitelského chovánícs
dc.subjectInternet consumer behavioren
dc.subjecte-groceryen
dc.subjecttheory of the planned behavioren
dc.subjectinnovation diffusion theoryen
dc.subjectconsumer behavior modelingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravincs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior in the Online Grocery Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePomp, Marek
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSUB0042_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record