Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKapsa, Martin
dc.contributor.authorChylek, Jakub
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:39Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152842
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou činností fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem této bakalářské práce je provést zhodnocení marketingové strategie fotbalového klubu FC Baník Ostrava pomocí analýzy nástrojů marketingového a komunikačního mixu, obohacené o výsledky z dotazníkového šetření a SWOT analýzy. A v souladu s tím přinést relevantní návrhy změn a doporučení na zlepšení současného stavu marketingových aktivit klubu. Úvodní část práce je věnována definici základní terminologie, jenž úzce souvisí s tématem práce. Následně je představena samotná fotbalová organizace spolu s charakteristikou jednotlivých částí. Hlavní část práce je zaměřena na zhodnocení nástrojů marketingové strategie, které jsou stanoveny v cíli této práce. Tyto nástroje jsou analyzovány jak z hlediska reakcí přímých spotřebitelů marketingových aktivit (fanoušků), tak prostřednictvím SWOT analýzy. V závěrečné části práce jsou shrnuty výsledky aplikovaných metod a formulována konkrétní doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the marketing activities of the football club FC Baník Ostrava. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of FC Baník Ostrava by analysing the marketing and communication mix tools, enriched with the results of a questionnaire survey and SWOT analysis. Accordingly, it will provide relevant suggestions for changes and recommendations to improve the current state of the club's marketing activities. The introductory part of the thesis is devoted to the definition of basic terminology, which is closely related to the topic of the thesis. Subsequently, the football organization itself is introduced along with the characteristics of the different parts. The main part of the thesis is focused on the evaluation of the marketing strategy tools that have been identified in the objective of this thesis. These tools are analysed both in terms of the reactions of the direct consumers of the marketing activities (fans) and through a SWOT analysis. In the final part of the thesis, the results of the applied methods are summarized and specific recommendations are formulated.en
dc.format.extent2922024 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectfotbalový klubcs
dc.subjectSWOT analýza, dotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectfootball cluben
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleZhodnocení marketingové strategie ve vybraném fotbalovém klubucs
dc.title.alternativeEvaluation of the Marketing Strategy in a Selected Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyselová, Fabiána
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHY0089_EKF_B0413A050012_S05_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam