Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorSmolková, Simona
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:42Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152854
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu postojů spotřebitelů na trhu energetických nápojů. Cílem práce bylo zjistit preference, motivy a postoje spotřebitelů k energetickým nápojům na území Slovenské republiky. Analýza těchto postojů byla vykonána prostřednictvím dotazníkového šetření, kde byli respondenti rozděleni do dvou hlavních skupin: konzumenti a nekonzumenti. Ve vzorce, která byla dále dělená podle různých faktorů jako pohlaví, věk a socioekonomický status, zde byly zjištěné výrazné rozdíly v postojích respondentů v těchto skupinách. Práce je rozdělená do celkem pěti významných kapitol, ve kterých jsou blíže specifikované a popsané jednotlivé časti.cs
dc.description.abstractThis bachelor′s thesis deals with the analysis of consumer attitudes in the market of energy drinks. Its aim was to determine the preferences, motives, and attitudes of consumers towards energy drinks in the Slovak Republic. The analysis of these attitudes was conducted through a questionnaire survey, and the respondents were divided into two main groups: consumers and non-consumers. In the sample, which was further divided according to various factors such as gender, age, or socioeconomic status, significant differences in the attitudes of respondents were found based on these groups. The thesis is divided into five significant chapters, in which its individual parts are described in more detail.en
dc.format.extent2005273 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectenergetické nápojecs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjecttrh energetických nápojůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectmotivycs
dc.subjectkonzumentics
dc.subjectnekonzumentics
dc.subjectanalýza postojůcs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectkonzumacecs
dc.subjectstředoškolácics
dc.subjectvysokoškolácics
dc.subjectpracujícícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectenergy drinksen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectenergy drinks marketen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectmotivesen
dc.subjectconsumersen
dc.subjectnon-consumersen
dc.subjectanalysis of attitudesen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectconsumationen
dc.subjecthigh school studentsen
dc.subjectuniversity studentsen
dc.subjectworking classen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza postojov spotrebiteľov na trhu energetických nápojovsk
dc.title.alternativeAnalýza postojů spotřebitelů na trhu energetických nápojůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes in the Energy Drinks Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSMO0120_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam