Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorValková, Anna
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:42Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152855
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb. V práci je popsáno spotřebitelské chování generace Y a generace Z a rozdíly v chování mezi nimi. Zaměřujeme se na popis českého svatebního trhu a popis spotřebitelského chování v otázkách nabídky a propagace svatebních vizážistických služeb. Komparace chování generace Y a generace Z je součástí bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the market of wedding makeup artist services. The work describes the consumer behavior of Generation Y and Generation Z, as well as the differences in behavior between them. We focus on describing the Czech wedding market and describing consumer behavior in terms of offering and promoting wedding makeup artist services. The comparison of the behavior of Generation Y and Generation Z is part of the bachelor thesis.en
dc.format.extent2375096 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectPropagacecs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectSvatební trhcs
dc.subjectVizážistkacs
dc.subjectVizážistické službycs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectMakeup Artisten
dc.subjectMakeup Servicesen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjectWedding marketen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Wedding Make-up Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHalíková, Petra
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAL0438_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record