Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChmelíř, Lukáš
dc.contributor.authorBroďák, Jan
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:43Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152860
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá rozdíly marketingových přístupů fitness center s rozdílnými koncepty. V první části této práce jsou teoreticky definovány základní pojmy, které se vztahují k dané problematice. Tyto teoretické pojmy jsou poté uplatněny v části praktické. Druhá část se věnuje teoretickému vymezení metod, které byly v praktické části využity pro marketingový výzkum. V praktické části jsou fitness centra nejprve popsána z hlediska marketingového mixu, poté byl u každého z nich proveden marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl provedeno pomocí metod, kterými jsou SWOT analýza a Porterova analýza. Praktická část využívá výsledků provedených analýz, na základě, kterých byly pro daná fitness centra určeny možné návrhy a doporučení do budoucna.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the differences in marketing approaches of fitness centers with different concepts. The first part of this thesis theoretically defines basic concepts related to the given issue. These theoretical concepts are then applied in the practical part. The second part focuses on the theoretical delineation of methods that were utilized for marketing research in the practical section. In the practical section, fitness centers are first described in terms of the marketing mix, followed by conducting marketing research for each of them. Marketing research was conducted using methods such as SWOT analysis and Porter's analysis. The practical part utilizes the results of the conducted analyses to determine possible suggestions and recommendations for the future of the respective fitness centers.en
dc.format.extent1263753 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingové přístupycs
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectrozdílné koncepty fitness centercs
dc.subjectfitness centeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing approachesen
dc.subjectfitnessen
dc.subjectdifferent concepts of fitness centersen
dc.titlePosouzení marketingových přístupů fitness center v poskytování sportovních služebcs
dc.title.alternativeAssessment of Marketing Approaches of Fitness Centres in the Provision of Sports Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLampa, Ondřej
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRO0121_EKF_B0413A050012_S05_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam