Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMokrá, Kateřina
dc.contributor.authorMutl, Martin
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:45Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152871
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci. Cílem práce je analyzovat a popsat stávající vzdělávací systém v této organizaci, identifikovat potřeby zaměstnanců a navrhnout zlepšení, která povedou ke zkvalitnění a zefektivnění vzdělávacího procesu. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část definuje vzdělávání a rozvoj za použití odborné literatury. Důraz je kladen na identifikaci potřeb vzdělávání, plánování, realizaci a hodnocení výsledků vzdělávacích aktivit. Na konci teoretické části jsou uvedeny metody a metodika sociologického průzkumu. Druhá, praktická část se na začátku zaměřuje na představení vybrané organizace, její historii a organizačního řádu. V další kapitole se analyzuje současný stav vzdělávaní a dotazníkové šetření, kde jsou uvedeny výsledky v podobě grafů. Praktická část vychází z dat získaných anonymním dotazníkem a rozhovorem s vedoucí pracovnicí. Na konci práce jsou díky všem získaným datum prezentovány návrhy a doporučení na vytvoření vice optimalizovaného vzdělávacího systému.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis explores the topic of employee training and development within a chosen organization. The primary objective of the thesis is to analyze and describe the current training system in the organization, identify employee needs, and propose improvements to enhance the quality and effectiveness of the training process. The thesis is structured into two main parts. The first part, the theoretical section, provides a comprehensive definition of employee training and development, drawing upon relevant academic literature. Particular emphasis is placed on identifying training needs, planning, implementing, and evaluating the outcomes of training activities. The theoretical section concludes by outlining the methodologies and methods employed in the sociological survey. The second part, the practical section, begins by introducing the selected organization, its history, and organizational structure. The subsequent chapter delves into an analysis of the current training system, followed by a presentation of the questionnaire survey results, including graphical representations. The practical section is based on data gathered through an anonymous questionnaire and an interview with a senior manager. In conclusion, the thesis presents proposals and recommendations for optimizing the organization's training system based on the collected data.en
dc.format.extent917976 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectrozvojcs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectnadřízenícs
dc.subjectorganizacecs
dc.subjectkvalifikacecs
dc.subjecteducationen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectemployeesen
dc.subjectmanagersen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectqualificationsen
dc.titleHodnocení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizacics
dc.title.alternativeEvaluation of Employees Learning and Development System in a Selected Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKadrnková, MBA, Ludmila
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMUT0029_EKF_B0413A050012_S03_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam