Show simple item record

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorPyszková, Dominika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:46Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152877
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem náborové kampaně pro zaměstnavatele pohybující se v odvětví informačních technologií. Cílem kampaně je oslovit kvalifikované potenciální zaměstnance. Dílčím cílem je poté rozšířit povědomí o společnosti a budovat image firmy jakožto atraktivního zaměstnavatele. V první části jsou popsány teoretická východiska public relations, employer brandingu a HR marketing a následně je charakterizována samotná společnost. Druhá část je zaměřena na dvojí výzkum mezi zaměstnanci společnosti a stanovenou HR cílovou skupinou pomocí online dotazníkového šetření. Poté následuje analýza a interpretace dat, na jejichž základě jsou sestaveny návrhy a doporučení pro sestavení náborové kampaně.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the design of a recruitment campaign for employer in the information technology sector. The aim of the campaign is to reach qualified potential employees. The sub-goal is to spread awareness of the company and build the company's image as an attractive employer. In the first part, the theoretical background of public relations, employer branding and HR marketing is described and then the company itself is characterized. The second part focuses on a dual research among the company's employees and a defined HR target group using an online questionnaire survey. This is followed by the analysis and interpretation of the data, based on which suggestions and recommendations for the design of a recruitment campaign are made.en
dc.format.extent2040734 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPublic relationscs
dc.subjectHR marketingcs
dc.subjectinformační technologiecs
dc.subjectnáborcs
dc.subjectemployer brandingcs
dc.subjectkampaňcs
dc.subjectPublic relationsen
dc.subjectHR marketingen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectrecruitmenten
dc.subjectemployer brandingen
dc.subjectcampaignen
dc.titleNávrh PR kampaně pro zaměstnavatele na trhu IT služebcs
dc.title.alternativePR Campaign Design for Employer on IT Services Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBöhm, Miroslav
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPYS0042_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record