Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorMaštalířová, Tereza
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:47Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152881
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza konkurence digitální agentury. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jakým způsobem agentury komunikují na začátku spolupráce s novými klienty menšího rozsahu. K získání těchto informací byla využita metoda mystery mailingu. Vedlejším cílem práce je zjistit informace o konkurenčních agenturách, jejich službách a postojích. V závěrečné části jsou představeny návrhy a doporučení pro digitální agentury, jak přistupovat k menším klientům a komunikaci s nimi.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor's thesis is the competitive analysis of a digital agency. The main goal of the thesis is to explore how agencies communicate at the beginning of a collaboration with new, smaller-scale clients. The mystery mailing method was used to obtain this information. A secondary goal of the thesis is to gather information about competitor agencies, their services, and their attitudes. In the concluding section, suggestions and recommendations are presented for digital agencies on how to approach smaller clients and communicate with them.en
dc.format.extent1350121 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDigitální agenturacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectMystery mailingcs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectMarketingová syntézacs
dc.subjectDigital Agencyen
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectCompetitive Analysisen
dc.subjectMystery Mailingen
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectMarketing Synthesisen
dc.titleAnalýza konkurence digitální agenturycs
dc.title.alternativeDigital Agency Competition Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKarhanová, Tereza
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAS0170_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam