Show simple item record

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorKřistek, Ivan
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:47Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152885
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu postojů spotřebitelů k elektromobilům. Teoretická část se zabývá východisky spotřebitelského chování a širokou charakteristikou trhu elektromobilů. Zahrnuté jsou záporné vlastnosti, historie, jednotlivé typy a porovnání České republiky s ostatními zeměmi. V praktické části jsou interpretovány výsledky získané pomocí kvantitativního výzkumu, který byl zhotoven s pomocí dotazníku a měl za cíl zjistit, jaké by se měli podniknout kroky pro podporu image elektromobilů. V závěru jsou výsledky popsány a navrženy strategie pro výrobce a zúčastněné strany, jak zlepšit vnímání této technologie.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of consumer attitudes towards electric vehicles. The theoretical part deals with the background of consumer behaviour and the broad characteristics of the EV market. Negative characteristics, history, different types and comparison of the Czech Republic with other countries are included. The practical part interprets the results obtained through quantitative research, which was made with the help of a questionnaire and aimed to find out what steps should be taken to promote the image of electric vehicles. Finally, the results are described and strategies are proposed for companies and stakeholders to improve the perception of the technology.en
dc.format.extent1014782 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektromobilycs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjecttrh s elektromobilycs
dc.subjectvýzkum spotřebitelského chovánícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectudržitelná dopravacs
dc.subjectproblémy elektromobilůcs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectekologiecs
dc.subjectElectric carsen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectelectric car marketen
dc.subjectconsumer behaviour researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectsustainable transporten
dc.subjectproblems of electric vehiclesen
dc.subjectsustainabilityen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k elektromobilůmcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes towards Electric Vehiclesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRI0318_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record