Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorPersichová, Veronika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:47Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152886
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo popsat spotřebitelské chování na trhu čajů. Pro výzkum byla použita metoda dotazníkového šetření CAWI a PAPI, vzorek byl tvořen 158 respondenty ve věku nad 15 let. Bylo zjištěno, že většina respondentů konzumovala čaj alespoň jednou denně, nejvíce čaj bylinný a v porcované podobě. Respondenti znali a nakupovali především Teekanne a Pickwick. Přikládali význam lokálnosti. Z novinek nejčastěji vyzkoušeli matcha čaj. Na základě těchto dat byly navrženy náměty pro prvky marketingového mixu. Výsledkem byl zvýšený zájem o čaj jako zdravý nápoj a jeho nové varianty, na což mohou být navázány další výzkumy z oblasti zdravého životního stylu.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis was to study the consumers behaviour on the tea market. The CAWI and PAPI questionnaire survey method was used for the research, the sample consisted of 158 respondents over the age of 15. It was found that most respondents consumed tea at least once a day, mostly herbal tea and made with tea bags. Respondents knew and bought mainly Teekanne and Pickwick. They perceived importance of locality. Among the new products, they tried matcha tea the most. Based on this data, recommendations for the elements of the marketing mix were proposed. The result was an increased interest in tea as a healthy drink and its new variants, which can be linked to further research in the field of a healthy lifestyle.en
dc.format.extent2409829 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčajcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectzdravícs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjecthealthen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectteaen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu čajůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Tea Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPER0173_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam