Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorRečková, Ivana
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:49Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152892
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu profilu zákazníků online platformy se second-hand oblečením, konkrétně na platformu Vinted, která umožňuje prodej a nákup oblečení z druhé ruky. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika trhu se second-hand oblečením, včetně představení platformy Vinted. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření pomocí metody CAWI. Závěrečná část práce obsahuje vytvořený profil typického zákazníka platformy Vinted na základě získaných dat a formulaci návrhů a doporučení pro provozovatele této platformy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the analysis of the customer profile of an online second-hand clothing platform, specifically the platform Vinted, which allows the sale and purchase of second-hand clothing. The theoretical part of the thesis describes the theoretical background of consumer behaviour and the characteristics of the second-hand clothing market, including an introduction to the Vinted platform. The practical part presents the results of the research conducted through a questionnaire survey using the CAWI method. The final part of the thesis contains a profile of a typical customer of the Vinted platform based on the data obtained and the formulation of proposals and recommendations for the operator of this platform.en
dc.format.extent3342268 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování, zákazník, analýza, online platforma, second hand, oblečení, Vintedcs
dc.subjectConsumer behaviour, customer, analysis, online platform, second hand, clothing, Vinteden
dc.titleAnalýza profilu zákazníků on-line platformy se second-hand oblečenímcs
dc.title.alternativeCustomer Profile Analysis of an Online Second-hand Clothing Platformen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajderová, Tereza
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREC0026_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam