Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJursa, Lukáš
dc.contributor.authorSchvanová, Tereza
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:50Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152900
dc.description.abstractPřítomnost politických kandidátů/stran na internetu hraje stále významnější roli, jelikož je to nejrychlejší způsob, jak se dostat do podvědomí voličů. Nejčastějším nástrojem, který politici využívají jsou sociální sítě. Aby byla tato platforma pro politické strany skutečně užitečná, je klíčové umět ji efektivně využívat. Tato bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení digitálního marketingu politických stran. Cílem práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace politických stran na politickém trhu v České republice a prozkoumání jejich schopnosti ovlivnit aktivaci voličů. Metodou sběru dat je pomocí dotazníkového šetření, zhodnocení sociálních sítí vybraných politických stran a regresní analýzou. V teoretické části jsou definovány důležité oblasti marketingu a politického marketingu. V praktické části je popsána metodika shromažďování dat a jsou zde interpretovány výsledky z dotazníkového šetření a regresní analýzy. Z vycházejících dat jsou navržena možná doporučení: (1) pro voliče je důležité, aby kandidát byl aktivní na sociálních sítích, (2) z hlediska aktivace voličů nezáleží na tom, jestli kandidáti/politické strany využívají ke komunikaci pouze digitální nebo tradiční média.cs
dc.description.abstractThe online presence of political candidates/parties is playing an increasingly important role as it is the fastest way to get into the voters' consciousness. The most common tool used by politicians is social networks. To make this platform really useful for political parties, it is crucial to know how to use it effectively. This bachelor thesis is aimed at evaluating the digital marketing of political parties. The aim of the thesis is to evaluate the digital marketing communication of political parties in the political market in the Czech Republic and to explore their ability to influence voter activation. The method of data collection is through a questionnaire survey, evaluation of social networks of selected political parties and regression analysis. The theoretical part defines important areas of marketing and political marketing. The practical part describes the data collection methodology and interprets the results from the questionnaire survey and regression analysis. From the emerging data, possible recommendations are suggested: (1) it is important for voters that a candidate is active on social media, (2) in terms of voter activation, it does not matter whether candidates/political parties use only digital or traditional media to communicate.en
dc.format.extent1554935 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDigitální marketingcs
dc.subjectPolitický marketingcs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectkandidátics
dc.subjectaktivace voličůcs
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectPolitical marketingen
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing communicationsen
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectthe candidatesen
dc.subjectactivation of votersen
dc.titleDigitální marketing v oblasti veřejné volbycs
dc.title.alternativeDigital Marketing in the Field of Public Choiceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVontroba, Jakub
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSCH0383_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam