Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Petr
dc.contributor.authorHadáčková, Michaela
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:51Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152909
dc.description.abstractV konkurenčním podnikatelském prostředí je klíčové porozumět zákazníkům a vyhovět jejich potřebám a přáním. Cílem této práce je zhodnotit spokojenost zákazníků se sportovním areálem TJ Ostrava a posoudit kvalitu poskytovaných služeb. K tomuto účelu je použita metoda SERVQUAL a model pro hodnocení jednotlivých faktorů RATER. Provedený marketingový výzkum formou dotazníkového šetření zahrnuje sto respondentů, kteří navštěvují sportovní areál TJ Ostrava. Výsledky výzkumu ukazují částečnou nespokojenost zákazníků se službami, zejména v oblastech jistoty, reaktivity, spolehlivosti a materiálních prostředků. Navržený optimalizační model naznačuje, že s dostupnými finančními prostředky je možné provést změny až z 84 %, čímž by se zvýšila celková spokojenost se sportovním areálem TJ Ostrava.cs
dc.description.abstractIn the competitive business environment, it is crucial to understand customers and meet their needs and desires. The aim of this work is to evaluate the satisfaction of customers with the sports complex TJ Ostrava and assess the quality of the provided services. For this purpose, the SERVQUAL method and the RATER model for assessing individual factors are used. The marketing research conducted through a questionnaire survey includes one hundred respondents who visit the sports complex TJ Ostrava. The research results show partial dissatisfaction of customers with the services, especially in the areas of assurance, responsiveness, reliability, and tangible resources. The proposed optimization model suggests that with the available financial resources, changes could be made up to 84%, thereby increasing overall satisfaction with the sports complex TJ Ostrava.en
dc.format.extent3822349 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectsportovní službycs
dc.subjectsportovní areálcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectSERVQUALcs
dc.subjectRATERcs
dc.subjectoptimalizační model.cs
dc.subjectServicesen
dc.subjectsports servicesen
dc.subjectsports complexen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectSERVQUALen
dc.subjectRATERen
dc.subjectoptimization model.en
dc.titleHodnocení spokojenosti členů vybraného sportovního areálucs
dc.title.alternativeEvaluation of Members Satisfaction of Selected Sports Complexen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFriedrich, Václav
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAD0047_EKF_N0413A050014_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam