Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorDaková, Natálie
dc.date.accessioned2024-06-27T17:21:56Z
dc.date.available2024-06-27T17:21:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152929
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem analýzy spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením. Cílem této práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají před a během nakupování oblečení skrze internet. Konkrétně se zaměřuje na míru útraty, frekvenci pořizování oděvů na e-shopech, dále jaký sortiment si spotřebitelé objednávají nejčastěji a naopak, který si netroufají pořídit a jaké faktory hrají pro zákazníky roli při rozhodování o koupi. V první části jsou objasněna teoretická východiska vztahující se k tématům jako je především spotřebitelské chování, spotřebitel, modely a faktory ovlivňující spotřebitelské chování, nákupní rozhodovací proces a typy nákupů. Dále je zde popsána charakteristika trhu internetových obchodů, která se blíže věnovala historii, konkurenci, technologii, analýze makroprostředí a mezoprostředí na tomto trhu. Praktická část využívá výsledků výzkumu vytvořeného pro tuto bakalářskou práci, který byl proveden pomocí online dotazování. Součástí práce jsou také návrhy a doporučení pro podnikatele v tomto sektoru.cs
dc.description.abstractThis bachelor ‘s thesis deals with the topic of consumer behavior in the online clothing stores. The aim of this work was to find out how consumers behave before and during shopping for clothes via the Internet. In particular, it focuses on the level of spending, the frequency of purchasing clothes in e-shops, which assortment consumers order most often and, conversely, which they do not dare to buy, and which factors play a role for customers in making a purchase decision. In the first part, the theoretical starting points related to topics such as consumer behavior, the consumer, models and factors influencing consumer behavior, the purchase decision process and types of purchases are clarified. Furthermore, the characteristics of the market of online stores are described here, which was devoted more closely to the history, competition, technology, analysis of the macro-environment and meso-environment of this market. The practical part uses the results of the research created for this bachelor's thesis, which was carried out using an online survey. The work also includes proposals and recommendations for entrepreneurs in this sector.en
dc.format.extent1281789 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetové obchodycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectoblečenícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectOnline storesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectclothesen
dc.subjecte-shopen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečenímcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Online Clothing Storesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUrminský, Jaroslav
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDAK0005_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam