Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorWrobelová, Adéla
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:05Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152980
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky na trhu trvanlivého pečiva. Je zde popsána charakteristika společnosti Opavia. Její marketingový mix, konkurence, postavení na trhu, trh pečiva a další. Dále práce popisuje teoretická východiska značky jako funkce, prvky, druhy, hodnoty, positioning značky atd. V bakalářské práci je dále popsán marketingový výzkum zaměřený na vnímání značky Opavia na trhu trvanlivého pečiva.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is focused on the analysis of brand perception on the market of durable baked goods. The characteristics of the Opavia company are described here. Its marketing mix, competition, market position, bakery market and more. Furthermore, the thesis describes the theoretical basis of the brand, such as functions, elements, types, values, brand positioning, etc. The bachelor's thesis also describes marketing research focused on the perception of the Opavia brand on the market of durable baked goods.en
dc.format.extent1340671 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecttrvanlivé pečivocs
dc.subjectOpaviacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectbranden
dc.subjectdurable baked goodsen
dc.subjectOpaviaen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza vnímání značky na trhu trvanlivého pečivacs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Perception in the Market of Durable Baked Goodsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUrminský, Jaroslav
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWRO0025_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam