Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorPleva, Adam
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:05Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152981
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Práce je strukturována do pěti hlavních kapitol. První kapitola je věnována teoretickému přehledu marketingové komunikace, potřebné k porozumění problematiky. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku FC Baníku Ostrava. Třetí kapitola se zabývá metodikou shromažďování dat. Kapitola číslo čtyři obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace klubu. Kapitola číslo pět se zaměřuje na návrhy a doporučení, které vycházejí z výsledků provedené analýzy. Tyto návrhy jsou konkrétními doporučeními, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace klubu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the marketing communication of the football club FC Baník Ostrava. After the analysis are proposed recommendations that could improve the marketing communication of the club. The thesis is structured into five main chapters. The first chapter is devoted to a theoretical overview of marketing communication, necessary to understand the issue. The second chapter contains the characteristics of FC Baník Ostrava. The third chapter deals with the methodology of data collection. Chapter four contains an analysis of the current state of marketing communication of the club. Chapter five focuses on suggestions and recommendations based on the results of the analysis. These suggestions are concrete recommendations that should lead to the improvement of the club's marketing communication.en
dc.format.extent1894326 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectSportovní marketingcs
dc.subjectCharakteristika klubucs
dc.subjectFC Baník Ostravacs
dc.subjectAnalýza marketingové komunikacecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectSports marketingen
dc.subjectCharacteristics of the cluben
dc.subjectFC Baník Ostravaen
dc.subjectAnalysis of marketing communicationen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace fotbalového klubucs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of a Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFrnka, Viktor
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPLE0096_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam